Değerler ve Politikalar Müşteri Memnuniyeti Politikası

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

 

“Müşteri Velinimetimizdir” anlayışıyla;

 

  • Hakkaniyet, eşitlik, tarafsızlık, gizlilik ve şeffaflık ilkeleri doğrultusunda müşterilere saygı ve ilgiyle davranmak.

  • Müşterilerin öneri, talep, tercih ve beklentileri ile şikayet ve memnuniyetlerini önemsemek.

  • Müşteri şikayetlerini, ilgili mevzuat ve sözleşmeler çerçevesinde, en kısa zamanda çözmek ve/veya gidermek.

  • En etkili reklam, tanıtım ve pazarlama şeklinin müşteri memnuniyeti olduğunu göz önünde bulundurmak ve bu bilinçle hareket etmek.

  • Müşteri memnuniyetini, ulusal ve uluslararası kalite standartları kapsamında en üst seviyede tutmak.